Cauza nefericirii mele

1 Noi

Fericirea nu este cauzata de ceea ce mi se  intampla, ci de cum interpretez ceea ce mi se intampla!

Adevarata cauza a nefericirii mele  este tentatia  permanenta de a blama evenimentele si pe ceilalti.

Ce as putea face concret pentru a depasi starea de nefericire:

Sa imi repet zilnic: “Oamenii si evenimentele nu ma pot supara. Eu aleg daca ma supar sau nu.
Sa devin constienta de tendinta de a blama evenimentele si alte persoane pentru propria nemultumire.
sa imi notez toate aceste lucruri intr-un carnetel si sa le analizez unde gresc si sa imbunatesc lucrurile.

Ridica-te si lupta pentru viata ta!!

Nu mai amana, nu mai astepta!!!!!

Miracolele se intampla cand le inviti in viata , pasivitatea, asteptarea, inactivitatea sunt simptomele depresiei.

Trebuie sa le multumesc  “esecului” si loviturilor vietii, ele vin intotdeauna sa ma invete, sa ma vindece, sa ma transforme, sa ma defineasca; nu trebuie sa ma mai plang toata ziua ca un copil rasftat si alintat:”Iti dai seama ce mi s-a intamplat? M-a inselat! M-a parasit , M-a mintit, M-a refuzat. Excelent! Bine a facut! Nu mai dormi! Trezeste-te SORINA!!!!

Esecul si succesul sunt responsabilitatea ta!!

Acest ganduri care nu stiu daca au sens ; dar aceste lucruri ma macina pe mine de cateva luni de zile  si incep sa iasa la lumina.

Exercitiu pentru saptamana viitoare: sa merg la sala si sa nu mai aman atata, ca pot merge si singura, nu neaparat insotita.

Lasă un răspuns

