Ce pot face pentru mine, ca sa fiu fericita?

1 Noi

Am obiceiul sa alerg un toate partile si sa-i multumesc pe toti,astazi imi permit sa nu o mai fac.Sunt obosita de atatea de a atatea incercari de a face pe plac tuturor,astazi vreau sa ma gandesc doar la mine.

Ar fi o idee sa plec mai devreme de la birou si sa merg in parc jumatate de ora, sa admir natura,sa stau pe o banca si sa citesc o carte.
Cand ajung acasa sa nu mai fug repede sa fac curatenie, gatit, etc ; sa fac o baie plina cu spuma si sa ascult o muzica relexanta.
Gandindu-ma la aceste lucruri, simt ca nu sunt fericita.
Ma uit la fete si ele scriu de zor si eu stau pe scaun, cu pixul si foaie in fata si imi trec diverse lucruri frumoase prin capsor, dar eu ma simt total nefericita.
Poate eu sunt de vina pentru aceasta nefericire; eu nu o las sa iasa la luminina.
Anul acesta m-am plimbat prin strainatate si prin tara si nu am stiut sa ma bucur de locurile minunate pe care le-am vazut.
Tare as vrea sa inteleg de unde vine aceasta nefericire, am nevoie de o introspectie profunda ; sa imi ingrijesc toate ranile, toate durerile,toate suferintele adunate in acesti ani, care au ajuns sa imi provoace aceasta nefericire.

Exercitiul pentru saptamana viitoare: sa fiu mai organizata acasa si sa adorm devreme, pentru ca somnul este necesar, nu trebuie pierdut pe facebook.

Lasă un răspuns

