Sfaturi pentru inimi frante

16 Feb

Analizand la rece viata mea am realizat ca am trecut prin cateva relatii esuate si mereu ma plangeam ca trec printr-o criza si mi se pare ca este foarte greu si ca nu ii voi face fata.

Am invatat ceva din aceste experiente de viata ca pana la urma astea sunt. Dupa ce depasesti acel moment al despartirii devii mai puternic, mai intelept, mai pretentios,etc.

Din pacate este greu sa accepti ca relatia respectiva s-a terminat si ne complacem in ea, ne agatam cu disperare de ce urma sa fie, trebuie doar sa ne ridicam si sa privim in fata viitorul, iti poti oferi tie mult mai multa atentie, calea despre dezvoltarea personala ( ceea ce am facut si eu si eu ma simt excelent).

Trebuie lasate in urma resentimentele, amandoi am gresit si trebuie sa luam relatia incheiata ca pe o lectie de viata din care fiecare am invatat ceva, sper eu 🙂

Important este sa nu te izolezi sa stai in casa ca o leguma si sa vegetezi, incearca sa devii activ, plimba -te in parc, aerul, atmosfera te ajuta enorm, bucura-te de viata, e asa de frumoasa 🙂

Cand vine seara si nu mai esti langa prietenii nu te lasa prada gandurilor negre si ocupate de hobbyurile tale.

O ultima recomandare care a functionat foarte bine la mine: privitul la comedii si am scris foarte mult, din pacate nu am postat pe blogul meu, pentru ca sunt lucruri intime si care doresc sa le pastrez pentru mine si atata tot.

Sprijinul este in tine si doar in tine!

9 răspunsuri to “Sfaturi pentru inimi frante”

  1. Emi Aprilie 24, 2010 la 2:25 pm #

    e cam greu sa o uit ca o iubeam mult
    dar astazimia spus ca ma paraseste
    trebuie sa o uit dar e foarte greu

  2. StreetGlow August 25, 2010 la 11:00 pm #

    Intr-adevar e foarte adevarat ceea ce zici insa e mult prea greu sa faci ceea ce ai scris acolo,probabil deja ai trecut de acea ipostaza in care ai impresia ca totul s-a terminat,de aceea ai scris cu atata usurinta toate acele „sfaturi” care sunt la mintea cocosului pana la urma.E greu sa treci de o relatie mai ales atunci cand te-ai daruit cu totul iar dupa o perioada relativ lunga de timp realizezi ca nu ai primit nimic si ca doar tu ai luptat si te-ai zbatut doar pentru a mai prelungi placuta agonie cu cateva zile,saptamani,luni,si dupa zeci de sacrificii ti se zice verde-n fata ca ea prefera sa stea in „crasma” cu baietii…asa ca te rog nu imi zice sa imi vad de hobby-uri…e deranjant(scuze ca sunt cam tafnos)

  3. mircea badea Septembrie 17, 2010 la 4:18 am #

    ca om nu inteleg multe din viata ca profesionist intalnesc multe situatii grave dar fiecare are o rezolvare cat traim
    asa ca speranta moare ultima

  4. Just Me Iulie 14, 2011 la 11:29 pm #

    Dragostea nu poate exista daca doar unul o simte!nui doresc nimanui sa fie cel care o simte…am o caruta d probleme sh majoritatea sunt legate d dragoste…cine nu are macar o problema in dragoste … defapt niciodata na iubit!:((

  5. KainSanctus Septembrie 12, 2011 la 4:14 pm #

    Azi am fost parasit si simt ca totul sa sfarsit. Nu suport nici macar aerul din jurul meu. Am ajuns la concluzia ca iubirea este cel mai mare pacat din lume si este platit ca atare

  6. ksy(kat) Octombrie 13, 2011 la 9:29 pm #

    din pacate am fost cel….care o simte..adica dragostea si sincer sa fiu nu mi-am dat seama decat atunci cand era foarte tarziu,si culmea am incercat a doua oara cu aceeasi persoana ……sa vorbim cat de prosti suntem cate o data sau ma rog in cazul meu aproape mereu…………………stiu toata lumea spune ca trece si va fi bine ..bla bla bla nu suntem toti la fel dar sper din tot sufletul desi acum n-am chef de nimic sa ma trezesc si sa pot zambi macar un pic.Exista alinare???????????? aiurea ne aruncam cu capul inainte zicand ca de data asta nu ma mai implic ….sau nu mai pun suflet…sau …odata ce suntem claditi intr-un fel cred ca asa vom ramane mereu,aici e vorba de un pic de loterie………daca gasesti persoana potrivita care sa nu te placa asa cum esti ci sa te placa pentru ca esti asa atunci se poate spune ca esti tare si ca ai trecut peste toate,dar pana atunci putem sa ne (pupam) in oglinda in fiecare zi si tot aia e……eventual sa ramanem singuri ca sa nu mai fim raniti, cine stie defapt cum e mai bine???????????

  7. Diana Octombrie 23, 2011 la 6:29 pm #

    acum 4 zile prietenu meu mia zis ca nu mai vrea sa fie cu mine ca nu mai merge alta explicatie nu mio dat. Urmatoare zi ma sunat sa imi zica sa nu il mai sun si sa il las in pace ca nu mai vrea sa stie nimic de mine si ca el si’a si gasit pe alta. Relatia dintre noi doi o durat 2 ani si 2 luni si imi este foarte greu sa trec peste. Am nevoie de niste sfaturi ma puteti ajuta ?

  8. o umbra acum Iulie 28, 2012 la 7:58 am #

    cine are capacitatea sa treaca peste… o va face si va fi bine.
    cine nu… ei bine, probabil vor ajunge sa fie si sa se simta ca mine… totul se prabuseste in jur si nu depinde niciodata de tine, esti nevoit sa traiesti mereu si complet singur. oare se mai merita?

  9. daniel August 2, 2012 la 11:14 pm #

    de curand m-am indragostit de colega mea de munca…a fost ceva gen dragoste in adevaratul sens al cuvantului…o dragoste interzisa am vorbit cateva zile si a fost frumos apoi a disparut magia cand am aflat ca urmeaza sa se casatoreasca de 3 zile imi innec amaru in alcool si imi vine sa beau din ce in ce mai mult nu am mai avut parte de iubire adevarata in ultima perioada de timp……………….. pe acest site ma descarc putin si va spun ce am pe suflet

Lasă un răspuns

