Gandurile negre

12 Mar

In ultima perioada m-am confruntat destul de des cu stari de anxietate, de teama, de tensiune sau pur si simplu cu stari proaste, in care nu avem chef de viata.

In toata aceasta perioada nu am mai scris nimic,pur si simplu ma asezam in fata laptopului si nu aveam chef de scris si astazi am simtit nevoia de a scrie despre aceasta stare din viata mea.

Am inteles ceva din aceasta perioada si m-am gandit sa le impartasesc :

1. sa invat sa le accept ca facand parte din viata mea , dar in acelasi timp sa incerc sa inteleg ce este cu mine ;

2. sa imi cultiv o atitudine pozitiva  pentru ca gandurile pozitive schimba situatii …cand schimbam modul in care privim lucrurile, lucrurile pe care le privim se schimba.

3.sa imi cultiv gandirea nelimitata si un stil de viata bazat pe motivare si energie pozitiva.

De fapt starea iti este cauzata de ganduri.

Trebuie sa gandim pozitiv pentru a avea o stare de spirit buna si nu in ultimul rand miscare.

Cam atat ca mi s-a terminat inspiratia.

4 răspunsuri to “Gandurile negre”

  1. George Hari Popescu Martie 19, 2010 la 11:20 am #

    Mai sunt bune ceaiurile de fructe şi ceva timp petrecut afară, dar şi întîlniri cu prieteni. A, şi rîzi mult, chiar şi fără motiv!

  2. Irina Martie 30, 2010 la 9:52 pm #

    Buna!
    Am trecut si eu printr-o stare similara acum cateva saptamani. Si eu sunt de acord ca odata ce stai mai mult pe afara apare si buna-dispozitie.
    M-am convins ca in cazul meu anxietatea era cauzata de conditiile meteorologice. Pur si simplu nu mai suportam zapada, ploile si mai ales lipsa soarelui.
    Pana la urma recunosc ca a fost o experienta pe care a trebuit sa o traiesc si din care am invatat ca trebuie sa iti inseninezi singura zilele :D.
    Numai bine!
    Cu drag,
    Irina

    • StreetGlow August 25, 2010 la 11:05 pm #

      Scuza-ma…daca zapada si vremea urata iti provoaca stari de anxietate inseamna ca ori ai probleme de ordin psihic ori te plictisesti de moarte ca nu poti bate mingea in fata blocului.Oricum ma bucur ca ai reusit sa biruiesti aceasta etapa din viata ta.Keep on

  3. mircea badea Septembrie 17, 2010 la 4:38 am #

    stii cenusa de trandafir rezulta din extragerea din floarea de trandafir a parfumului .
    uneori ca sa simti parfumul trebuie sa fii presat si aruncat in foc mireasma focului care arde este focul trandafirului ,nu e minunat anxietatea ,teama fac parte din procesul de extragere a parfumului.

Lasă un răspuns

