Pantofii Musette de vanzare!

30 Sep

Sunt o mare pasionata de genti, pantofiorii, dresuri colorate si esarfe. Din aceasta pasiune am ajuns sa imi cumpar pantofii albastri  de la Musette, dar din pacate nu sunt chiar buni de mine, cu toate ca m-am incapatanat si i-am purtat de maxim 5 ori. Dupa o decizie bine cantarita, m-am hotarat sa ii vand si nu am ideei cui si atunci m-am pus pe pozat si de scris despre ei. Daca cineva esti interesata de ei sa ma contacteze pe email:sorina_vana@yahoo, ne intalnim, ii probeaza si negociam pretul. Numarul lor sunt 36, in mod normal eu port 37, dar ma cam tin putin.

Sunt din piele lacuita si in interior tot piele.

Merge perfect la blugi si chiar la pantaloni gri, depinde de imaginatia fiecaruia.

So, astept doritoare de probat si de cumparat:) 

Lasă un răspuns

