Manechiura la White Beauty Salon

15 Oct

Am fost intr-o zi fortata de imprejurimi sa imi fac manechiura la vestitul salon White Beauty Salon , din zona Aviatiei,  si am fost profund dezamagita.

Manichiura mi-a fost facuta de o persoana asiatica, incepatoare, care sincer, nu are inca mana formata si mai are multe de invatat.

Am mers la salon, pentru ca nu aveam timp sa imi fac acasa, dar mai bine incercam sa imi fac timp si sa o realizez acasa.

Am citit pe diverse forumuri ca exista personal exceptional, produse de calitate, dar cred ca nu am nimerit la acele persoane, pentru ca mi-am mai facut diverse lucruri in respectivul salon:epilat, spalat, coafat si nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor.

De cate ori am mers in salon, era liniste si pace, foarte putine cliente sau chiar deloc, acesta o fii un semn de intrebare?

De curand am observat ca si-au lansat un voucher pe getadeal.ro :Doar 39 lei in loc de 150 lei pentru Epilat total: picioare lung + inghinal total + brate + abdomen + axila + mustata doar la White Beauty Salon! Bonus: 30% discount la serviciile care nu sunt incluse in oferta! Ganditi-va bine inainte de achizitionare!

Sunt patita si cu minunatul site http://www.getadeal.ro care ofere voucher-ere la salon care sunt inchise, cu greu iti recuperezi banutii,etc.

Poate ma ajutati voi cu un salon care merita vizitat: cosmetica, manechiura, pedichiura, masaj.

Astept cu mare drag sugestiile voastre!

7 răspunsuri to “Manechiura la White Beauty Salon”

  1. Adriana1976 Octombrie 17, 2011 la 2:16 pm #

    Buna Seara Sorina, Sunt surprinsa sa aud ca chiar nu ti a placut nici un serviciu de la acest salon…Eu merg la acest salon de aproape.. cand sa deschis si am fost foarte multumita..( exceptie o singura data la epilat…dar se mai intampla si la saloane mai luxoase)….Si referitor la liniste si pace…de multe ori am fost sa vad o aglomeratie si chipuri fericite clientelei…bazat pe ambianta/calitate/ pret…
    Dar stii…unora nu le convine niciodata nimic…

    • sorina16 Octombrie 17, 2011 la 2:19 pm #

      Buna Adriana,
      Recomanda o cosmeticiana si o manechiurista buna si mai fac o incercare.
      Merci anticipat de raspuns!

  2. Adriana1976 Octombrie 17, 2011 la 2:23 pm #

    Eu sunt fidela Cristinei de la Cosmetica si Eugeniei de la manichiura …sunt dragute, amabile si isi cunosc mesria…Sper sa iti placa .

    • Sorina Vână Octombrie 17, 2011 la 6:54 pm #

      Multumesc, voi proba si revin cu detalii 😉

    • sorina16 Octombrie 30, 2011 la 7:22 am #

      Am fost la Eugenia si mi-a placut foarte mult!Iti multumesc pentru recomandare!

  3. Adriana1976 Noiembrie 2, 2011 la 9:39 am #

    Ma Bucur ca ti a placut, Incearca si la Cristina la Cosmetica, nu o sa regreti.

    O zi buna iti doresc

  4. Mihaela miki August 24, 2012 la 7:09 pm #

    Pe dracu!!! Un salon de tot rahatul.Niste incompetente , produse ieftine in ambalaje scumpe,personal necalificat si prost platit.Asta e pareea mea despre Salon White Beauty din Aviatiei.Preobabil ce patroana o vrea sa dea lovitura cu servici proaste in zona buna!!!

Lasă un răspuns

